ΚΑΜΙΝΙ Η ΕΛΛΑΔΑ

Πρέπει να είμαι πολύ τρελός!

Με αυτήν τη ζέστη  να κάθομαι να πληκτρολογώ το πρώτο και τελευταίο σημείωμά μου στο wordpress. Ένα κείμενο που ούτε εγώ θα το διαβάσω και γίνεται μόνο για πειραματισμό.

Θα μπορούσα να γράφω για θέματα Υγείας και Εκπαίδευσης, θα μπορούσα να μη  το δημοσιεύσω , θα μπορούσα να αναρτώ συνθήματα,  αλλά το σίγουρο είναι ότι  το κείμενο αυτό θα μείνει ανάδελφο…

Τυχαίε αναγνώστη, σέρφερ του διαδικτύου σε προειδοποίησα !

Η ζέστη με βάρεσε στο κεφάλι αλλά  αύριο θα είμαι καλά, οπότε το πείραμα δεν θα επαναληφθεί. Εξ άλλου νοιώθω τύψεις  , το άλλο μου μπλογκ  http://gatopontikas.blogspot.com/ έχει μείνει παραπονεμένο. Ίσως σε κανένα μήνα  να γράψω για τους συνδυασμούς που συμπαθώ στις εκλογές  της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μια ιδέα που πραγματοποιεί ο Ρουμελιώτης στη στήλη του στην Ελευθεροτυπία.

Καλό χειμώνααααααααααααααααα!

Η άδεια τέλειωσε αλλά θα ξαναδραπετεύσω!

About Konstantinos Floridis

I am cat lover,music lover,printed paper lover. A middle aged man who is trying to remain young, looking for the elixir of life in music. I work as Biologist in Medical Laboratory at a hospital. I am a teacher of Biochemistry at a professional school. Hobbies:pets,music,politics,books,magazines ,news-papers,science, medicine,biology and Internet.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to ΚΑΜΙΝΙ Η ΕΛΛΑΔΑ

  1. Ο/Η dinosfl λέει:

    Μπορώ να σχολιάσω τον εαυτό μου; Γουστάρω!
    Όπως γουστάρω και τον Τατούλη για Περιφερειάρχη Πελοποννήσου ,τον Καμίνη για τον Δήμο Αθηναίων και τον Μπουτάρη για τη Θεσσαλονίκη.Πασόκοι ξεκολλήστε!

  2. Ο/Η dinosfl λέει:

    μιας και το σάιτ του Υουργείου Υγείας δεν επιτρέπει εκτύπωση εγγράφου το καταχωρώ εξ ανάγκκης εδώ!

  3. Ο/Η silia λέει:

    Κι όμως φίλε μου , εγώ το διάβασα (ας είναι καλά το Facebook) και μου άρεσε που είσαι στην WordPress στην «αγκαλιά» της οποίας «ταξιδεύω» κι εγώ τα τελευταία 4 … χρόνια .
    Ακόμα θέλω να σου πω , πως … γουστάρω κι εγώ , ό, τι γουστάρεις και ότι δεν μου αρέσει η ζέστη του Καλοκαιριού , με τίποτα .
    Καλό Φθινόπωρο , να έχουμε .

Σχολιάστε

