Σώζοντας την Οικονομία με 5 ευρώ plus

Διαβάζω (Πρώτο Θέμα 15 Ιαν.2011 Business Stories σελίδα8)

13.500 κουρείς-κομμώτριες Δηλωθέν εισόδημα 2010  5.οοο Ε

31.242 ιδιοκτ. καφέ-μπαρ    Δηλωθέν εισόδημα 2010  6.550 Ε

47.000 υδραυλ-ηλεκτρολόγοι  Δηλ. εισόδημα 2010   9.000 Ε

Εγώ μισθωτός                          Δήλωσα  ατομικό            38.400

αναμενόμενη επιστροφή φόρου     3.000 Ε

Μου χρωστά λοιπόν η Εφορία για τα  εισοδήματα 2010, πάνω από 3000 Ε.
Όχι δεν είμαι λαμόγιο,απλά είμαι τρίτεκνος με ανελαστικές δαπάνες! Για να μου επιστραφούν με κάλεσαν για έλεγχο (εμένα τον μισθωτό! για τρίτη συνεχόμενη χρονιά!!!) Αυτά έγιναν τον Ιούλιο του 2011.
Τα Χριστούγεννα πήγα να διαμαρτυρηθώ στην εφορία για την καθυστέρηση … Μου συνεστήθη να κάνω μια αίτηση με επισύναψη του Τραπεζικού μου λογαριασμού μήπως κάτι πήγε στραβά… Προχθές έλαβα ένα ενημερωτικό σημείωμα ότι από το οφειλόμενο σε εμένα ποσό,αφαιρέθηκαν 5 Ευρώ καθώς θεωρήθηκε η εκ νέου κατάθεση του αριθμού του λογαριασμού μου ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ υποβολή κι έτσι έφαγα το πρόστιμο!!!!!!
Από την άλλη μεριά,δεν γίνεται να συμψηφίσω με χαράτσια,δόσεις,σήματα

Ο Αλ Καπόνε ζει!

κλπ!!!! Πρώτα πληρώνω και μετά θα εισπράξω.Πότε θα εισπράξω; Τι περιμένουν;Να ξεκαθαρίσει το PSI και αν το νόμισμά μας θα είναι το Ευρώ ή το γρόσι;

About Konstantinos Floridis

I am cat lover,music lover,printed paper lover. A middle aged man who is trying to remain young, looking for the elixir of life in music. I work as Biologist in Medical Laboratory at a hospital. I am ex-teacher of Biochemistry at a professional school. Hobbies:pets,music,politics,books,magazines ,news-papers,science, medicine,biology and Internet.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Σώζοντας την Οικονομία με 5 ευρώ plus

  1. Ο/Η Konstantinos Floridis λέει:

    Α δεν σας είπα την συνέχεια… Με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι για να μου επιστρέψουν τα χρήματα πρέπει να τους προσκομίσω πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας.Είδα κι έπαθα να τους πείσω ότι δεν είμαι επιχειρηματίας αλλά μισθωτός δημόσιος υπάλληλος,δεν έχω μπλοκάκι,δεν τηρώ βιβλία,δεν έχω υπαλλήλους΄ότι εδώ και χρόνια καλούμαι ανελλιπώς από την Εφορία για έλεγχο της δήλωσης με όλα τα δικαιολογητικά … Όλα αυτά θα μπορούσαν να τα δουν από το κομπιούτερ,παρ όλα αυτά η ταλαιπωρία συνεχίστηκε. Πάω στοίχημα ότι -αν προλάβουμε- η επιστροφή θα γίνει λίγο πριν το Πάσχα!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η apeleytheros λέει:

    όταν θα σου ζητήσουν κάποιο άλλο (άχρηστο) έντυπο, ρώτα τους πόσο θα σε χρεώσουν που τους το πήγες (πριν τους εξηγήσεις ότι δεν το χρειάζονται)

    τραγικό. αν δεν ήταν πραγματικό, θα ήταν αστείο!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Λιβάς Περικλής λέει:

    Ως επίσης τρίτεκνος, συμπαραστέκομαι !
    Ο Αλ Καπόνε ζεί !!!! (πολύ καλό)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε